Veel gestelde vragen

Er is iets mis met mijn bestelling?

Wat vervelend dat er iets mis is gegaan met jouw bestelling. Wij horen graag wat er is misgegaan zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing. Om dit zo snel mogelijk op te lossen, vragen we je vriendelijk om onderstaand formulier in te vullen.
Neem binnen 8 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Na akkoord van de betaling of op de offerte spreken wij met jou/jullie een datum af waarop wij verwachten te kunnen leveren. Bij afwijking van deze leveringsdatum, zullen wij contact met je opnemen om de nieuwe datum af te stemmen.

Heb je gekozen voor verzenden, dan sturen wij de link van het postorderbedrijf waarmee je bestelling verzonden wordt, zodat je de bestelling kan volgen of aanpassen naar jouw wens.

Ik heb geen reactie op mijn bestelling of offerte ontvangen.

Dan klopt er iets niet. Wij streven erna om binnen 24 uur een eerste reactie te geven op je offerte.

Controleer eerst:
1. Spamfilter: Soms belandt een mail per ongeluk in je spambox. Kijk daar dus even na
2. Het juiste e-mailadres: Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevuld bij het plaatsen van je bestelling.

Zijn alle gegevens juist ingevuld, maar heb je alsnog geen reactie ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.

Kan ik een bestelling of goedgekeurde offerte wijzigen/aanvullen?

Dat kan! Mits het ingeleverde design niet veranderd of gewijzigd moet worden. Bevat je aanvraag een nieuw design of bedruk type dan vragen wij jou een nieuwe offerte te plaatsen (link nieuwe offerte) Let op: Als je vorige bestelling door ons is afgehandeld kan deze niet meer gewijzigd worden. Hierdoor kan het zijn dat je nabestelling niet gelijkertijd geleverd kan worden, mits wij een nieuwe leverdatum zijn overeengekomen.

Kan ik mijn bestelling annuleren/wijzigen?

Als de offerte is goedgekeurd en wij jouw bestelling in productie hebben genomen kan deze niet meer geannuleerd of gewijzigd worden zonder dat hier kosten aan verbonden zijn. Hoe hoog die kosten zullen zijn hangt af van de reden van annulering of reden van wijziging. Bestelling alsnog annuleren/wijzigen? Neem dan contact met ons op.

Kan ik een artikel retourneren?

Als het geleverde product niet voldoet aan de omschrijving in de catalogus, offerte of digitale proefdruk, dan kan dit product binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Wij bekijken en beoordelen uw klacht en zullen met een passende voorstel bij u terugkomen. Beoordelen wij uwe klacht als ongegrond, dan is teruggave van door u gemaakte kosten niet mogelijk. Ons voornemen is echter, om ten alle tijden een passende oplossing met u overeen te komen.
Neem contact met ons op om retour overweegt. 

Geven jullie ook korting?

Jazeker! De korting die u mogelijk ontvangt kunt u terugzien in de naar u gezonden offerte. Korting kan bijvoorbeeld toegepast worden wanneer u een grote bestelling plaatst of wanneer wij u via de mail een actie kortingscode hebben gestuurd.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Lees hier onze werkwijze
we zien uw bestelling graag tegemoet!

Waar kan ik mijn factuur of facturen vinden?

Na plaatsing van de bestelling of concept offerte ontvang je z.s.m. een definitieve offerte met digitale proefdruk. per e-mail. Bij akkoord sturen wij de factuur eveneens via de mail. Je kunt je bestelling en factuur altijd inzien of printen via je account. Heb je alsnog vragen over je factuur? Vul dan onderstaand formulier in.

Wat is de betalingstermijn?

Standaard vragen wij je bestelling direct na overeenkomst te betalen. Zijn wij met elkaar overeengekomen om achteraf te betalen? Dan geldt het betalingstermijn die wij bij het opstellen van de offerte zijn overeengekomen. * Het betalingstermijn vind je ook op het factuur die je per e-mail ontvangt.

Kan ik mijn factuur gegevens wijzigen?

Pas je factuur- en/of verzendgegevens aan in jouw account.

Hoe kan ik betalen?

Wanneer een product direct is te bestellen dan kan je via IDEAL gelijk het bedrag overmaken.
Bij het verkrijgen van een offerte kan je het bedrag van de factuur overmaken naar ons rekeningnummer (link met rekeningnummer dus rekeningnummer in oranje letters met als je daar op klikt je het rekeningnummer ook dan kan zien? ) deze vind je onderaan op de factuur. Vermeld bij het overboeken altijd het order en factuurnummer. Heb je problemen bij het overschrijven?
Neem dan contact met ons op.

Wat is jullie Kamer van Koophandel en BTW nummer?

Studio Melati staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 89127323 en ons BTW-nummer is NL864886834B01.

Met welke pakketdienst versturen jullie?

Wij verpakken je bestelling zorgvuldig en verzenden het via PostNL of DHL. Zodra jouw pakket onderweg is, ontvang je een e-mail met een track & trace code. Zo kan je altijd zien waar jouw pakket is.
Mocht je na onze verzending vragen hebben over de bezorging, dan kan je op werkdagen tussen 09:00 en 17:30 uur telefonisch contact met ons opnemen of een mail sturen.

Kan mijn bestelling op een ander adres worden bezorgd?

Dit kan als je dit aan ons doorgeeft. Wil je het daarna nog wijzigen, neem dan contact met ons op, of wijzig het adres via de app van de bezorgdienst na het ontvangen van de track en trace.

De levering van mijn pakket is vertraagd?

Wat vervelend dat je pakket vertraging heeft. We kunnen ons voorstellen dat je met plezier uitkijkt naar je nieuwe aankoop. Bekijk de Track & Trace link in je e-mail deze geeft de status van je pakket aan. Is je bestelling na 2 werkdagen nog niet ontvangen of heeft u een bericht ontvangen dat jouw pakket geleverd is maar je hebt niks ontvangen? Neem dan contact op met PostNL of DHL, zij helpen je verder

Wat is de levertijd van mijn pakket?

Wij versturen jouw pakket(ten) zodat ze door jouw in ontvangst genomen kunnen worden. Houd er rekening mee dat bestellingen zwaarder dan 30 kg of bestellingen verdeeld over meerdere pakketten langere of afwijkende verwerkingstijden kunnen hebben. Hierdoor kan de genoemde levertijd afwijken. Ook is het mogelijk dat wanneer jouw pakket uit meerdere verpakkingen bestaat, deze wellicht op verschillende dagen door jouwe worden ontvangen.

Wat zijn de verzendkosten?

Standaard verzendkosten voor bestellingen tot en met 10 kg is € 6,95 en tot en met 23 kg is dit € 13,90
Bestel je voor minimaal € 100,00 exclusief BTW? Dan profiteer je dus van gratis verzending!
De eventuele verzendkosten worden weergegeven in je offerte.

Waar kan ik mijn pakket afhalen?

Als je hebt aangegeven dat je de bestelling wil komen afhalen, dan kan dat op de overeengekomen datum en tijdstip. Afhalen kan op de Mauritslaan 71, 8448PM in Heerenveen

Op welk telefoonnummer kan ik jullie bereiken?

Tijdens werktijden zijn wij veelal in productie’s en hebben wij niet altijd de mogelijkheid om u direct en goed te woord te staan. Gezien wij uw vragen zorgvuldig willen beantwoorden heeft het invullen van dit formulier onze voorkeur. Wilt u toch telefonisch contact met ons dan kan dat via dit telefoonnummer +31649838920. Nemen wij de telefoon niet op? Laat dan een bericht achter en wij bellen u z.s.m terug.

Op welk email adres kan ik jullie bereiken?

Ons email adres is [email protected]

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik nu inloggen?

Oeps, dat was vast niet je bedoeling! Geen zorgen, je wachtwoord resetten is zo geregeld. Klik bovenaan de pagina op ‘Inloggen’ en kies vervolgens voor ‘Wachtwoord vergeten’. U ontvangt een link waarmee u het wachtwoord kan resetten.

Kan ik mijn bestelling nog dezelfde dag laten bezorgen?

Helaas dat kan bij ons niet. Wij werken niet met een grote voorraad aan producten. Daarnaast willen wij voldoen aan al uw wensen en vragen. Dit is o.a de reden waarom wij geen directe bestellingen via de site aanbieden. Wij streven erna dat u 100% tevreden bent over wat u besteld. Daarom werken wij met offertes en digitale proefdrukken.

Studio Melati
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.